Костенко, Анастасія Юріївна2018-05-212018-05-212017Костенко, А. Ю. Гравці квест - кімнат: досвід типологічного аналізу = Questroom Players: the empirical typological analytics : дипломна робота магістра / А. Ю. Костенко ; наук. кер. О. О. Фостачук ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІСН, Каф. соціології . – Одеса, 2017 . – 51 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/15422Метою дослідження є вивчення особливостей поведінки гравців квест-кімнат та виокремлення типів гравців відповідно їхніх ролей, мотивів та цілей (на прикладі квест-кімнати «Винодел», міста Одеси). Досягнення поставленої мети передбачає вирішення наступних дослідницьких задач: Проаналізувати соціологічні, психологічні і філософські теорії гри і виділити соціальні параметри ігрового процесу; Розглянути умови виникнення квест-кімнат та їх трансформації; Визначити основні характеристики та функції квест-кімнат; Провести типологічний аналіз групової поведінки гравців квест-кімнат. Об’єктом дослідження виступають гравці квест-кімнат. Предметом - соціальні параметри поведінки гравців квест-кімнат. Методи дослідження: Надійність і достовірність отриманих результатів забезпечувалася послідовною й логічно несуперечливою реалізацією методологічної основи дослідження на всіх етапах, застосуванням сукупності методів, адекватних цілям і завданням дослідження. Основним методом отримання соціальної інформації виступило: польове включене спостереження груп гравців.uk054 соціологіяквест-кімнатагравиди ігорфункції ігоргравцікомп’ютерні квестижанри квест-кімнатГравці квест - кімнат: досвід типологічного аналізуQuestroom Players: the empirical typological analyticsDiplomas