Добровольська, Діана МихайлівнаДобровольская, Диана МихайловнаDobrovolska, Diana M.2018-10-082018-10-082015Наукові записки Національного університету «Острозька академія»https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/19025Статтю присвячено проблемі перекладу рекламних слоганів, що містять мовну гру. Визначено поняття мовної гри, окреслено специфіку реалізації мовної гри в рекламному тексті, зокрема в рекламних слоганах. Простежено особливості відтворення явищ мовної гри в перекладі рекламних слоганів з англійської українською мовою, подано рекомендації щодо перекладу багатозначних лексем і каламбуруukрекламний слоганперекладмовна граполісеміякаламбуррекламный слоганпереводязыковая играполисемиякаламбурadvertising slogantranslationplay on wordspolysemypunМовна гра в рекламних слоганах: проблема відтворення в перекладіЯзыковая игра в рекламных слоганах: проблема воспроизведения в переводePlay on words in advert ising slogans: the problem of recreation in the translationArticle