Ковальчук, Валерія Валентинівна2022-11-092022-11-092022Ковальчук, В. В. Особливості розвитку міжнародного маркетингу в країнах ЄС = Features of the development of international marketing in the EU : дипломна робота бакалавра / В. В. Ковальчук. – Одеса, 2022. – 51 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/34164Сучасний світ побудований на теорії, що кожна національна держава є суверенною і незалежною від інших країн. Але насправді жодна країна не може повністю ізолювати свої внутрішні справи від зовнішніх сил. Навіть найбільш орієнтовані всередину режими усвідомлювали обмеженість власних ресурсів, а також переваги відкриття своїх кордонів. Ця серйозна зміна орієнтації більшості режимів призвела до величезної активності на міжнародному ринку.uk292 міжнародні економічні відносинимаркетингміжнародний маркетингекспортринокОсобливості розвитку міжнародного маркетингу в країнах ЄСFeatures of the development of international marketing in the EUDiplomas