Кіріліна, Марина АндріївнаКирилина, Марина АндреевнаKirilina, Maryna A.2022-01-042022-01-042021Матеріали 76-ї наук. конф. проф.-виклад. складу і наук. працівн. екон.-прав. факультету ОНУ імені І. І. Мечникова, (Одеса, 24–26 листоп. 2021 р.). – Одеса : ОЛДІ-ПЛЮС, 2021.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/32161З часів виникнення товарного виробництва перед суспільством постає питання якості та її оцінки. Перш, ніж суспільство дійшло до сучасного визначення якості, це явище пройшло великий шлях трансформації. В сучасних реаліях, якість, як економічна категорія, уявляє собою «ступінь, до якого сукупність власних характеристик задовольняє вимоги»ukякістьпослугазадоволенняспоживачОцінка якості послуг як показник вимірювання задоволеності споживачівArticle