Андрейченко, Андрій ВадимовичAndreichenko, Andrei V.Андрейченко, Андрей Вадимович2017-12-052017-12-052017Матеріали 72-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, 29 листопада – 1 грудня 2017 року, м. Одеса. Секція: Економічних і правових наук: збірник / ОНУ ім. І.І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса: Фенікс, 2017.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/11709Найбільш важливим і основним елементом вивчення і дослідження кон’юнктури будь-якого товарного ринку є її прогноз. Під прогнозуванням розуміють наукове обґрунтування і визначення можливої як якісної, так і кількісної зміни стану досліджуваних об’єктів і явищ у майбутньому, а також альтернативних шляхів і термінів їх досягнення. Вивчення кон’юнктури минулого і дійсного проводиться головним чином лише для того, щоб правильно визначити перспективи її подальшого розвитку.ukтоварний риноккон’юнктурне прогнозуванняАПКринкові процеси та чинникиМетоди прогнозування кон’юнктури ринку продукції АПКArticle