Саламатова, Діана Володимирівна2019-02-082019-02-082018Саламатова, Д. В. Провідні світові інформаційні агенції у соціальних мережах: принципи взаємодії з аудиторією = Leading world information agencies in social networks: principles of interaction with the audience : дипломна робота магістра / Д. В. Саламатова; наук. кер. О. П. Мойсеєва; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т журналістики, реклами та видавничої справи, Каф. журналістики, реклами та медіакомунікацій. – Одеса, 2018. – 76 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/21570Стрімкий розвиток сучасного суспільства спричинив трансформацію інформаційно-комунікативного простору. Глобалізація інформаційних процесів зумовила зростання та появу нових можливостей в системі засобів масової комунікації. На сьогодні, майже всі традиційні ЗМІ мають офіційні сторінки в інтернет просторі та власні акаунти у провідних соціальних мережах світу. Віртуальні ресурси масової інформації не лише змінюють процес комунікації, а й впливають на суспільнільні тенденції та громадську думку.uk061 журналістикаінформаційні агентства в соціальних мережахінформаційні агентствааналіз акаунтів Associated Press у провідних соціальніх мережах світуаналіз акаунтів Reuters у провідних соціальних мережах світуПровідні світові інформаційні агенції у соціальних мережах: принципи взаємодії з аудиторієюLeading World Information Agencies in Social Networks: Principles of Interaction with the AudienceDiplomas