Порпуліт, Олена2011-08-232011-08-232010Дiалог: медiа-студiї :збiрник наукових працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/1895Дiалог: медiа-студiї :збiрник наукових праць / Коллект. автор, вiдп. ред.: Александров, Олександр Васильович ; укр.. - Одеса : ОНУ iм. I.I. Мечникова, 2010.У розвідці проаналізовано наслідки впливу факторів культурного порядку на адресата рекламної інформації, обґрунтовано доцільність врахування соціальних факторів (належність до референтної групи, роль і статус реципієнта)при розробці рекламного звернення.В статье проанализированы результаты влияния факторов культурного порядка на поведение адресата рекламной информации, доказана целесообразность учета социальных факторов(принадлежность к референтной группе, роль и статус реципиента) при разработке рекламного обращения.The consequences of the cultural factors’ influence on the consumer behaviour of the addressee of the advertising information are found out in the research. The expediency of taking into account the social factors while working out the advertising address is also grounded in the article.ukцільова аудиторія рекламного текстуадресатсоціальна рольреферентна групацелевая аудитория рекламного текстаадресатсоциальная рольреферентная группаtarget audiencethe addressee of an advertising textsocial rolereference groupАДРЕСНА СКЕРОВАНІСТЬ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУArticle