Яремчук, Оксана ВасилівнаЛінецька, Ольга ОлександрівнаЯремчук, Оксана ВасильевнаЛинецкая, Ольга АлександровнаYaremchuk, Oksana V.Linetska, Olga O.2014-01-252014-01-252012Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/4335В статті подається концепція саморозвитку особистості з позицій української психології. Активізацію творчого саморозвитку студентів впроваджено в програму дослідження індивідуальної авторської міфотворчості. Запропоновано діалогічний опитувальник з елементами психологічної герменевтики та обґрунтовані перспективи його застосування у якості інструментарію для фахівців допоміжних професій.В статье подается концепция саморазвития личности с позиции украинской психологии. Активизирование творческого саморазвития студентов внедрено в комплексную программу исследования индивидуального авторского мифотворчества. Предложен диалогический опросник с элементами психологической герменевтики и обоснованы перспективы его использования в качестве инструментария для специалистов вспомогательных профессий.In article the concept of self-development of the personality from positions of the Ukrainian psychology moves. Activization of creative self-development of students it is introduced in the comprehensive program of research of an individual author's myth creation of personality. The dialogical questionnaire with elements of a psychological hermeneutics is offered and prospects of its use as tools for experts of helping professions are proved.ukтворчий саморозвиток особистостісуб'єкт«Я»індивідуальний авторський міфдіалогтворческое саморазвитие личностисубъектиндивидуальный авторский мифдиалогcreative self-development of the personalitysubject«I»individual author's mythdialogueПерспективи застосування діалогічного опитувальника з елементами психологічної герменевтики в творчому саморозвитку студентів-гуманітаріївПерспективы использования диалогического опросника с элементами психологической герменевтики в творческом саморазвитии студентов-гуманитариевProspects of use of a dialogical questionnaire with elements of a psychological hermeneutics in creative self-development of students humanistsArticle