Яроцька, Галина СергіївнаФедосєєва, ОленаЯроцкая, Галина СергеевнаYarotska, Galyna S.2011-05-312011-05-312008ДОКСА : Збiрник наукових праць з фiлософiї та фiлологiїhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/1324ДОКСА : Збiрник наукових праць з фiлософiї та фiлологiї / Коллект. автор ; редкол.: Верников, М. М. ; редкол.: [та iн.],кол.авт. Одеська гуманiтарна традицiя ; укр. - Одеса : ОНУ iм. I.I. Мечникова, 2008.Гумористична реклама посідає значне місце в усіх ЗМІ. Згідно з дослід- женнями Майкла Вайнбергера та Гарлана Споттса, в США вона складає близько 30 % від об’єму всієї американської реклами. Приблизно така ж ситуація складається й в Україні. Це може свідчити тільки про одне – про її дієвість. Однак цю дієвість неможна розуміти абсолютно. Різноманітні рекламні дослідження показали, що гумор доречний тільки в певних ситуаціях та тільки для певних аудиторій. Як тільки „певність” порушується, гумористична реклама починає приносити небажані, а в деяких випадках й просто знищуючі для товарної марки результати.ukПРАГМАЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗгумор в рекламіПРАГМАЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ГУМОРУ В РЕКЛАМІArticle