Ковалевська, Тетяна ЮріївнаКовалевская, Татьяна ЮрьевнаKovalevska, Tetiana Yu.Самойленко, Катерина2017-09-012017-09-012015Філологічні студіїhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/10758Життя сучасного суспільства вже неможливо уявити без реклами. Вже багато століть вона є постійною супутницею людини і змінюється разом з нею. Роль реклами в сучасному суспільстві вже давно не обмежується ані рамками комерційних комунікацій, ані навіть усієї ринкової діяльності. Значення реклами зростає практично в усіх галузях економіки та громадського життя. Реклама розглядається багатьма вченими (розробки В. Зірки, І. Викентьєва, І. Гольхмана, Н. Добробабенко, О. Зелінської, Т. Ковалевської ). Розглядають рекламу і як явище, що впливає на свідомість і поведінку окремого індивіда та суспільства в цілому.ukасоціативні характеристикиключові словакомерційна рекламаАсоціативні характеристики ключових слів комерційної рекламиArticle