Ремінна-Доротюк, Ілона Анатоліївна2024-09-182024-09-182024Ремінна-Доротюк, І. А. Організація процесу розробки нового товару (послуги) = Organization of the new product (service) development process : кваліфікаційна робота бакалавра / І. А. Ремінна-Доротюк. – Одеса, 2024. – 60 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39208В умовах глобальних викликів при постійному зростанні споживчих потреб для виробничих підприємств актуальним є процес розроблення нових товарів або послуг, а управлінські рішення щодо їх розроблення складні та мають певну ризикованість, але вони необхідні для виживання і розвитку підприємства з точки зору постійного загострення конкурентної боротьби у національному макроекономічному середовищі. Для зменшення ризиків необхідним є діагностика й узгодження результатів, отриманих на кожному етапі розроблення нового товару на підприємстві. Дослідження теорії і практики організації процесу розробки нового товару (послуги) надає змогу стверджувати, що сьогодні даний науковий аспект потребує удосконалення теоретико-методичної бази. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження сутності практики організації процесу розробки нового товару (послуги) в умовах глобальних викликів.uk073 менеджментбакалаврновий товарпроцес розробкиорганізаціяпланування розробкиОрганізація процесу розробки нового товару (послуги)Organization of the new product (service) development processDiplomas