Гайворонська, Інна ВіталіївнаHaivoronska, Inna V.2023-05-102023-05-102022Матеріали 77-ї наук. конф. професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (23–25 листоп. 2022 р., м. Одеса) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: А. Л. Святошнюк, Т. В. Степанова та ін. – Одеса : Олді+, 2022.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35053Згідно концепції брендингу територій, місце або територія включає в себе цілісне уявлення про політичні, культурні, соціальні особливості країни, регіону, міста. Деякі сучасні підходи до брендингу територій розвивають ідею моделі «мережі брендів» (brand networks), запропонованої Хенкінсон [1]. Автор особливої ролі в процесі побудови бренду надає емоційним, когнітивним, психологічним асоціаціям з містом.ukбрендингконцепція брендингутуристична територіяЦіннісно-орієнтована концепція брендингу туристичної територіїArticle