Переяславська, Вікторія ОлегівнаСідлецька, Оксана Станіславівна2019-01-162019-01-162017Сьома Міжнародна науково-практична конференція "Добробут націй в умовах глобальної нестабільності" : збірник / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Програма ЄС ім. Жана Моне; за заг. ред.: С. О. Якубовський, І. А. Ломачинська. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2017. – 83 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/20977Стратегічними та пріоритетними напрямками розвитку сільського господарства та підвищення його конкурентоспроможності є формування та функціонування цивілізованого ринку сільськогосподарської продукції, сприяння залученню інвестицій, спрощення системи оподаткування, інтенсифікація галузі, підтримка інноваційної , мотивація праці, маркетингова діяльність та застосування інших заходів. Стратегія формування ринку сільськогосподарської продукції має ґрунтуватися на взаємодії трьох елементів ринкової кон‘юнктури – попиту, пропозиції і цінової політики, яка буде ефективною лише тоді, коли ціни на продукцію забезпечать необхідні темпи відтворення виробництва і одержання максимального прибутку на вкладений капітал.ukформуванняконкурентоспроможністьАПКУкраїнаОсобливості формування конкурентоспроможності в АПК УкраїниArticle