Малахова, Наталія МихайлівнаЧеботарьов, Олександр МиколайовичМалахова, Наталия МихайловаЧеботарёв, Александр НиколаевичMalakhova, Natalia N.Chebotaryov, Aleksandr N.2018-08-302018-08-302000Вісник Одеського національного університетуhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/18514Оптимізацію пізнавальної діяльності студентів при вивченні теоретичних розділів курсу аналітичної хімії на кафедрі проводять за допомогою опорних конспектів - плакатів. Інформацію, яка подається в стислій образній формі, можна легко згортати та розгортати, що активізує розумову діяльність, сприяє запам’ятовуванню на логічній основі. У статті наводяться приклади трьох опорних конспектів, методика їх розробки та використання.Использование новых учебных технологий, в частности, опорных плакатов-конспектов, при изучении аналитической химии создает возможность реализации задач каждого этапа обучение: объяснение нового материала, его закрепление, контроль знаний, умений и привычек студентов и разрешает говорить о таких принципах педагогической науки, как соотношение принципа посильности и доступности с принципом работы на высоком профессиональном уровне.ukаналітична хіміявивченняопорні конспектианалитическая химияизучениеопорные конспектыanalitical chemistrystudyingwall-sheetsОптимізація пізнавальної діяльності студентів при вивченні аналітичної хіміїОптимизация познавательной деятельности студентов при изучении аналитической химииOptimization of cognitive activity of the students in studying analytical chemistryArticle