Chaikovska, Maryna P.Чайковська, Марина ПетрівнаShkeda, Oleksandr O.Шкеда, Олександр Олександрович2022-07-282022-07-282022Shkeda O. O. The implicit-association test as a tool for evaluating the effectiveness of an influencer marketing strategy / O. O. Shkeda // Зб. тез доп. студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 78-ї звіт. конф. Одес. нац. ун-ту ім. І. І. Мечникова. Секція економ. і прав. наук (Одеса, 19–20 трав. 2022 р.) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2022. – С. 268–272.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/33411The object in the concept of influencer marketing is consumer experience (CX). CX is a totality of cognitive, affective, sensory, and behavioral consumer responses during all stages of the consumption process including pre-purchase, consumption, and post-purchase stages.ukinfluencer marketing strategyconsumer experience (CX)indicators of measuring CXThe implicit-association test as a tool for evaluating the effectiveness of an influencer marketing strategyArticle