Ковалевська, Тетяна ЮріївнаКовалевская, Татьяна ЮрьевнаKovalevska, Tetiana Yu.2017-01-232017-01-232000Записки з українського мовознавства = Opera in linguistica ukrainianahttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/9243У галузі сучасного гуманітарного знання феномен комунікації все більше набуває онтологічного значення, і проблеми комунікативних стратегій функціонування людської свідомості визначають актуальні дослідницькі напрями. Сучасне осмислення комунікативних процесів ґрунтується на визнанні їх комплексної, стереометричної природи, пов'язаної як з раціональнологічним компонентом, так і з фактами інораціонального структурування інформації, здійснюваними в особистісних, суб'єктивних підвалинах несвідомого, що відповідає юнгівській ідеї колективного архетипу, на яку "сьогодні можна посилатися... як на підтвердження існування інораціонального мислення"ukсугестивні текстирекламний текстНЛПнейролінгвістичнге програмуванняпсихоактивний елемент текстувисокочастотна рекламна лексикапсихоактивні маркериПсихоактивні маркери рекламного текстуArticle