Кутуза, Наталя ВалеріївнаКутуза, Наталья ВалерьевнаKutuza, Natalia V.2022-09-192022-09-192022Записки з українського мовознавства = Opera in linguistica ukrainianahttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/33760Статтю присвячено вагомим елементам рекламного дискурсу – ергонімам, товарним знакам і торговельним маркам, зокрема їхньому сугесто-маніпулятивному потенціалу. Метою нашої розвідки є окреслити сугесто- маніпулятивні можливості ергонімної лексики в рекламному дискурсі. Для реалізації мети потрібно виконати низку завдань: розглянути поняття ергонім, товарний знак, товарна марка, бренд, рекламний знак, окресливши спільні та відмінні риси; виокремити впливові актуалізатори ергонімної лексики в рекламному дискурсі.The article is devoted to important elements of advertising discourse ‒ ergonyms, trademarks and trademarks, in particular, their suggestive-manipulative potential. The purpose of our research is to outline the suggestive-manipulative possibilities of ergonomic vocabulary in advertising discourse. To realize the goal, you need to perform a number of tasks: consider the concepts of ergonim, trademark, trademark, brand, advertising sign, outlining common and distinctive features; to single out influential actualizers of ergonomic vocabulary in advertising discourse.ukергонімергонімна лексикатоварний знакторговельна маркасугесто-маніпулятивний потенціалрекламний дискурс«якірна» технікаergonymtrademarksuggestive-manipulative potentialadvertising discourse“anchoring”Сугесто-маніпулятивна специфіка ергонімної лексики в рекламному дискурсіSuggestive-manipulative specificity of ergonymal vocabulary in advertising discourseArticleDOI: https://doi.org/10.18524/2414-0627.2022.29.262418