Генова, Юлія Іванівна2025-11-042025-11-042025Генова, Ю. І. Інструменти психологічного маркетингу та його місце і роль при розробці конкурентної політиці підприємства = Tools of psychological marketing and its place and role in the development of competitive policy of the enterprise : кваліфікаційна робота бакалавра / Ю. І. Генова. – Одеса, 2025. – 59 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/42981У сучасних умовах динамічного розвитку ринкових відносин та високої конкуренції підприємства змушені постійно шукати нові інструменти для формування та реалізації ефективної конкурентної політики. Одним із таких інструментів, що набуває все більшого значення, є психологічний маркетинг, а сутність його полягає у глибокому розумінні поведінки споживачів, їхніх потреб, мотивів і психологічних особливостей, що дає змогу підприємствам формувати конкурентні переваги, засновані на емоційній взаємодії з цільовою аудиторією. Психологічні інструменти маркетингу дозволяють не лише впливати на процес прийняття рішень споживачами, а й формувати довгострокову лояльність до бренду. Використання таких інструментів у рамках розробки конкурентної політики є особливо актуальним в умовах високої насиченості ринку та зростання ролі нематеріальних активів у боротьбі за споживача. У роботі розглянуто теоретичні засади, інструментарій психологічного маркетингу, а також проведено аналіз можливостей їх впровадження на прикладі ПрАТ «ВО «Одеський консервний завод».uk073 менеджментбакалаврпсихологічний маркетингпідприємствоконкурентна політикасистема управлінняефективністьІнструменти психологічного маркетингу та його місце і роль при розробці конкурентної політиці підприємстваTools of psychological marketing and its place and role in the development of competitive policy of the enterpriseDiplomas