Дедіш, Олександра Сергіївна2018-05-112018-05-112017Дедіш, О. С. Метод проблемного навчання французької мови як засіб активізації пізнавальних мотивів учнів 5-6 класів у спеціалізованій школі = Method of teaching French through problem setting as means of activating pupils cognitive motives at the 5-6 form in a specialized school : дипломна робота бакалавра / О. С. Дедіш ; наук. кер. М. О. Князян ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. французької філології . – Одеса, 2017 . – 57 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/14757Актуальність дослідження зумовлена тим, що серед стратегічних завдань освіти, які визначено в Законі України «Про освіту», Національній стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки, провідними є підвищення ефективності навчально-виховної діяльності в середній школі, забезпечення для учнів можливостей творчого самовияву та самореалізації, виховання у них цінностей пізнання, розвиток їхнього наукового світогляду. В цьому контексті саме активізація пізнавальних мотивів стає пріоритетною, оскільки дозволяє учням оволодівати навичками пізнавальної діяльності, забезпечує розвиток у них творчих здібностей, виховання прагнення до самоосвіти та саморозвитку. У зазначеному аспекті постає проблема послідовного формування в учнів пізнавальної мотивації, що, окрім іншого, сприяє розвитку сучасного світогляду, критичного мислення, дослідницьких умінь. Крім того, залишається актуальною необхідність підвищення якості володіння іноземними мовами, зокрема французькою, розвитку у учнів високої культури спілкування.other6.020303 філологіяпроблемне навчанняфранцузька моваспеціалізована школаМетод проблемного навчання французької мови як засіб активізації пізнавальних мотивів учнів 5-6 класів у спеціалізованій школіMethod of teaching French through problem setting as means of activating pupils cognitive motives at the 5-6 form in a specialized schoolOther