Шмагіна, Вероніка ВалеріївнаShmagina, Veronika V.Черненко, Д. І.2023-09-192023-09-192023Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 79-ї звітної конф. Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (27-28 квіт. 2023 р., м. Одеса) / відп. ред. О. В. Побережець; ред. кол.: А. Л. Святошнюк, Т. В. Степанова та ін. – Одеса : Олді+, 2023.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/36015Досліджувана тема є актуальною, оскільки конкурентоспроможність компанії є основою успішного управління бізнесом, частиною якої є психологічне сприйняття іміджу і бренду компанії на споживчому ринку. Огляд існуючих понять, таких як: бренд, імідж, конкурентоспроможність, та розуміння ролі психологічного сприйняття, поставлено за мету в цих тезах.ukконкурентоспроможністьіміджу та бренду компаніїпсихологічне сприйняттяВплив іміджу та бренду компанії на її психологічне сприйняття та конкурентоспроможністьArticle