Черток, Лілія Петрівна2014-02-112014-02-112013Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса). Збірник наукових праць, 19-20 квітня, 2013р.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/4518Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса). Збірник наукових праць, 19-20 квітня, 2013р. / Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса) ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Фак. РГФ ; відп. ред.: С. В. Плотницька . –Одеський нац. ун-т.Сучасні західні освітні теорії відображують соціальну політику держав, які змушені реагувати на підсилення національної й інтернаціональної міграції, зумовлених глобалізаційними процесами у економічній, культурній, освітній галузях. Підготовка вчителів на засадах міжкультурного підходу як відповідь викликам сьогодення є актуальною проблемою для багатьох західноєвропейських країн, зокрема для Швейцарії. Актуальність цієї проблеми для Швейцарії зумовлена її міжкультурного й міжмовною множинністю: наявність чотирьох мовних регіонів, інтенсифікація процесів міграції й змішання мов і, як наслідок, високий рівень гетерогенності у школі. Отже, для ефективного виконання професійної діяльності з урахуванням цих особливостей у Швейцарії розроблено спеціальні освітні програми для підготовки вчителів, що базуються на міжкультурному підході. Найбільш значною із цих програм є «Педагогіка міжкультурного спілкування» [2:124]. Підготовка викладачів на засадах міжкультурного підходу ставить перед собою такі завдання як: спонукання педагогів відходити від їхніх культурних стереотипів; оволодіння професійними прийомами й методами застосування інтегративних та індивідуальних підходів у мультикультурних класах; розвинення відкритості щодо різних культур з огляду на розбіжності у поглядах та культурних перспективах тощо.ukпідготовка вчителів«Педагогіка міжкультурного спілкування»досвід ШвейцаріїДОСВІД ШВЕЙЦАРІЇ У ГАЛУЗІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВArticle