Іванова, Олена АндріївнаИванова, Елена АндреевнаIvanova, Olena A.2015-03-042015-03-042012Діалог: Медіа-студії: збірник наукових працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/5968Діалог : Медіа-студії : збірник наукових праць / ред. кол. : відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса : Астропринт, 2012.У статті розглядається феномен реклами в контексті культури споживання як спосіб і факт представлення досвіду сучасності, визначаються його можливості й механізми функціонування в цих соціокультурних умовах, ставиться питання про доречність осмислення реклами як інтерпретативної практики, а також бачення рекламної креативності в контексті категорії інтуїції.В статье рассматривается феномен рекламы в контексте культуры потребления как способ и факт представления опыта современности, определяются его возможности и механизмы функционирования в этих социокультурных условиях, поднимается вопрос о целесообразности осмысления рекламы как интерпретативной практики, а также видения рекламной креативности в контексте категории интуиции.The article examines phenomenon of advertisement in the context of consumer society as a method and fact of presentation of contemporary experience, it determines its possibilities and ways of forming in these sociocultural conditions, it also puts questions about the necessity of understanding of advertisement as interpretative practice and realization of advertisement creativity in the context of category intuition.ukрекламасуспільство споживанняінтерпретативна практикакреативністьінтуїціяобщество потребленияинтерпретативная практикакреативностьинтуицияadvertisementconsumer societyinterpretative practicecreativityintuitionРеклама як представлення, або які підстави бути уважними до рекламиArticle