Дьоміна, Катерина Юріївна2023-05-222023-05-222022Дьоміна, К. Ю. Підготовка майбутніх вчителів англійської мови до впровадження інтерактивних методів дистанційного навчання у початкових класах спеціалізованої школи = Training Future English Teachers to Implement Interactive Distance Learning in the Primary Grades of a Specialized School : кваліфікаційна робота магістра / К. Ю. Дьоміна. – Одеса, 2022. – 81 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35238Актуальність дослідження. Пандемія та війна внесла несподівані корективи в освітній процес і змусила вчителів терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та інтерактивні методики. Українські школярі були вимушені пристосуватись до нинішніх умов навчання. Окрім цього, більше мільйона дітей виїхали та продовжують навчатись за кордоном, а деякі залишився в Україні, та навчаються в умовах війни. Всі учні опинились в різних умовах навчання, потреба здобувати освіту залишається, а разом з цим і потреба пошуку нових шляхів її збереження на найвищому рівні.uk035 філологія035.041 германські мови та літератури (переклад включно)англійська мова та літератураінтерактивні методимайбутні вчителіспеціалізовані школидистанційне навчанняПідготовка майбутніх вчителів англійської мови до впровадження інтерактивних методів дистанційного навчання у початкових класах спеціалізованої школиTraining Future English Teachers to Implement Interactive Distance Learning in the Primary Grades of a Specialized SchoolDiplomas