Ємельяненко, Нікіта АндрійовичYemelianenko, Nikita A.2025-11-052025-11-052025Ємельяненко, Н. А. Управління брендингом компанії та їх вплив на споживачів = Managing company branding and its impact on consumers : кваліфікаційна робота бакалавра / Н. А. Ємельяненко. – Одеса, 2025. – 61 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/42996В умовах сучасного висококонкурентного ринку брендинг став однією з найважливіших складових стратегії успішного розвитку компаній. Сучасні споживачі не тільки прагнуть отримувати якісні продукти, але й очікують емоційного зв'язку з брендом, який формує довіру та лояльність. У цьому контексті брендинг виконує не лише інформативну функцію, але й допомагає створювати сталі та довготривалі відносини між компанією та її клієнтами. В умовах швидких змін у споживчих уподобаннях, технологічних інноваціях та глобалізації ринку, бренди повинні постійно адаптувати свої стратегії для збереження конкурентних переваг. Зокрема, важливим є розуміння того, як правильний брендинг може вплинути на рівень лояльності споживачів, що безпосередньо визначає фінансову стабільність та перспективи компанії.uk073 менеджментбакалаврбрендингкомпаніяспоживачвплив брендингупрограма лояльностіУправління брендингом компанії та їх вплив на споживачівManaging company branding and its impact on consumersDiplomas