Кутуза, Наталя ВалеріївнаКутуза, Наталья ВалерьевнаKutuza, N. V.2014-09-242014-09-242013Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/5170Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : "Одеський національний університет", 2013. -: Сер. "Філологія". – укр. і англ.В статті розглянуто негативацію та позитивацію як чинники програмованої сугестивності слоганів соціальної реклами. Запропоновано формулу лінгвального впливу, що максималізує впливовий ефект цього виду рекламиВ статье рассмотрена негативация и позитивация как факторы программируемой суггестивности слоганов социальной рекламы. Предложена формула лингвального влияния, которая максимализирует суггестивный эффект этого вида рекламы.In the article, the author considers negativation and positivation as the factors of pro-grammable suggestion of the social advertisement slogans. The author offers a scheme (formula) of lingual suggestion maximizing the influential effect of this advertisement type.ukнегативацияпозитивацияслогансуггестиясоциальная рекламаnegativationpositivationslogansuggestionsocial advertisementнегативаціяпозитиваціяслогансугестіясоціальна рекламаФОРМУЛА ЕМОЦІЙНОГО ВЕКТОРА ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИФОРМУЛА ЭМОЦИОНАЛЬНОГО ВЕКТОРА ВЛИЯНИЯ СОЦИАЛЬНОЙ РЕКЛАМЫINFLUENCE EMOTIONAL VECTOR FORMULA OF THE SOCIAL ADVERTISEMENTArticle