Глчян, К. Л.Ніколаєв, Юрій ОлеговичНиколаев, Юрий ОлеговичNikolaiev, Yurii O.2019-09-272019-09-272019Добробут націй в умовах глобальної нестабільності : зб. наук. праць Дев’ятої міжнар. наук.-практич. конф.. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2019.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/25363Інтенсифікація торгівлі міжнародними туристичними послугами в умовах поступового розвитку українського турпродукту безпосередньо пов’язана з глобалізаційними економічними тенденціями щодо процесу інтеграції між суб’єктами світового ринку послуг в міжнародному та міжрегіональному відношенні. У світовому туристичному менеджменті були вироблені, виходячи з особливостей виробництва та збуту туристичних послуг, свої власні методи і рішення, які доцільно застосовувати й в Україні.ukінтенсифікаціяторгівлятуристичні послугиглобалізаціяШляхи інтенсифікації торгівлі міжнародними туристичними послугами в умовах глобалізаціїArticle