Саєнко, Валентина ПавлівнаSaienko, Valentyna P.Саенко, Валентина Павловна2018-11-212018-11-212005Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюкаhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/19709У статті на матеріалі порівняльного аналізу роману "Чого не гоїть огонь" Уласа Самчука і циклу творів- симбіонтів («На білому коні» і «На коні вороному») спеціально вивчається художня стратегія і тактика письменника, спрямовані на заглиблення в історію і культуру України, орієнтовані на осмислення їх у світовому контексті. Таким чином, обгрунтовуються образи-концепти в прозі чаіістра. які є виявом авторського палімпсесту Уласа ( амчука, органічно вписаного у вітчизняну культуру навічно, ію роль літописця історії України XX століття виконана ним достовірно і переконливо на всіх рівнях письменницької праці й у всіх жанрово-стильових формах.In the work on the material of comparative analysis to the novel «What is not healed by the fire» of Ulas Samchuk and the cycle of nymbyont works («On the white horse» and «On the black horse») artistic strategy and tactic of the writer is read up, directed on deepening in history and culture of Ukraine, oriented to the comprehension of them in a world context. Thus, konstept images are grounded in the prose of the master, which are the display of author palimpsest of Ulas Samchuk, organically entered into domestic culture forever, as the role of a chronicler of the history of Ukraine of XX-th century is executed certainly and convincingly by him on all levels of the writer labour and in all genre-stylish forms of letter.ukпалімпсестінтертекстуальністьобраз- концептжанрово-стильові форми письмалітописець історії Україниpalimpsestintertextappearancegenre-stylish forms of lettera chronicler of the history of UkraineПалімсести Уласа СамчукаThe Palimpsests of Ulas SamchukArticle