Хаджикова, Вікторія ПетрівнаKhadzhykova, VictoriaХаджикова, Виктория Петровна2018-12-032018-12-032018-11-30https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/20010У дослідженні проаналізовано сучасні канали розповсюдження інформації та зазначена їх роль у формуванні політичного портрету керівника Одеської міської ради Геннадія Труханова. Проведено аналіз його соціальних мереж із вказаними характеристиками (використання кольору, фото та відеосупровід). Встановлено відмінності між веденням сторінок у Facebook та Instagram. В исследовании проанализированы современные каналы распространения информации, указана их роль в формировании политического портрета руководителя Одесского городского совета Геннадия Труханова. Проведен анализ его социальных сетей с указанными характеристиками (использование цвета, фото и видеосопровождение). Найдены отличия в ведении страниц в Facebook и Instagram. In the educational analysis of modern channels of information dissemination, their role in the formation of the political portrait of the head of the Odessa City Council Gennady Trukhanov is indicated. The analysis of his social networks with the specified characteristics (use of color, photo and video). Found differences between the latest Facebook and Instagram stories.ukГеннадій Трухановсоціальні мережіІнтернетполітична рекламакомунікаціяполитическая рекламакоммуникацияГеннадий ТрухановИнтернетсоциальные сетиpolitical advertisingInternetcommunicationGennady Trukhanovsocial networksПолітична реклама у соціальних мережах (на прикладі реклами Геннадія Труханова)Политическая реклама в социальных сетях (на примере рекламы Геннадия Труханова)Political advertising in social networks (using for example advertising of Gennnadiy Trukhanov)Article