Карлюга, Є. К.Завертнева-Ярошенко, Валерія АдольфівнаЗавертнева-Ярошенко, Валерия АдольфовнаZavertneva-Yaroshenko, Valeriia A.2019-05-232019-05-232019Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 75-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (24-26 квітня 2019 р., м. Одеса) / ред.кол.; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса : Фенікс, 2019.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/24191Інтернет, який виник у середині 90-х років ХХ століття, на сьогодні являє собою невід’ємну частину життя майже кожної людини. Ця всесвітня мережа за відносно невеликий проміжок часу зуміла проникнути практично в усі сфери життєдіяльності суспільства. Економіка також не стала винятком: активне використання відкриттів науково-технічного прогресу зумовило виникнення нових економічних явищ і понять, одним з яких є «електронна комерція» (e-commerce). В Україні такий вид підприємницької діяльності з’явився нещодавно, але здобув значного поширення і став доволі актуальним. Так, за даними Офісу ефективного регулювання (Better Regulation Delivery Office), темп приросту електронної комерції в нашій країні є другим за швидкістю в Європі (біля 31%), що свідчить про значну ринкову спроможність [1]. Однак, як зазначають фахівці, розвиток даного сектору суспільних відносин супроводжувався певними труднощами, зокрема: недостатнім правовим захистом суб’єктів електронної комерції; неналежним забезпеченням безпеки даних, що використовуються в Інтернеті; існуванням колізій у національному законодавстві; неузгодженістю з міжнародними стандартами ведення електронного бізнесу [2]. У зв’язку з цим вважаємо необхідним дослідити сучасний стан правової регламентації електронної комерції в Україні.ukІнтернеттемп приросту електронної комерціївітчизняне законодавствоінформаційні мережіелектронні форми ведення бізнесуПравове регулювання електронної комерції в УкраїніArticle