Ніценко, Віталій СергійовичМихайлова, М. В.Ниценко, Виталий СергеевичNitsenko, Vitalii S.2018-12-032018-12-032018Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді [Електронний ресурс] : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 трав. 2018 р., Харків) : збірник / Харківський держ. ун-т харчування та торгівлі [та ін.]; редкол. О. І. Черевко. – Електрон. кн. – Харків : Харківський держ. ун-т харч. та торг. (ХДУХТ), 2018. – 444 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/20043У теперішніх ринкових умовах перед суб’єктами господарювання виникає потреба у більш активному використанні маркетингових інструментів та підвищені ефективності маркетингової діяльності, що обумовлює необхідність її організації та планування. У всіх сферах і на всіх рівнях управління, в тому числі і під час прийняття маркетингових рішень, потрібна підготовка та впорядкування дій щодо визначення цілей, засобів і заходів, які повинні забезпечувати виробництво та реалізацію продукції чи послуг, спрямованих на задоволення наявного попиту та перспективних потреб споживачів. Тому серед чисельних проблем пошуку ефективних механізмів функціонування підприємства, достатньо гостро стає саме питання удосконалення інструментів та підходів до управління, однією з функцій якого є плануванняukмаркетингове плануванняпромислові підприэмстваМаркетингове планування в промислових підприємствахArticle