Chaikovska, Maryna P.Чайковська, Марина ПетрівнаJia, Yi2024-07-082024-07-082024Jia Yi. Modern challenges of management and marketing information support / Yi Jia // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (присвячується 159-й річниці університету). Секція економічних і правових наук (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: О. І. Донченко, Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2024. – С. 308–312.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38726In the current network and information age, the business competition environment is more intense. Effective management and marketing information support is the key to the success of enterprises. Through timely and accurate information collection and scientific data analysis, enterprises can better grasp their own situation, better understand consumer demand, improve product quality and innovation, and enhance service level. Especially in the context of the digital transformation of the global socio-economic system, the adoption of management decisions and the implementation of marketing projects are based on big data, and the information of specific management situations is analyzed and processed, thus posing more challenges to the support of information technology.eninformation supportenterprise managemententerprise informatizationlevel of information managementorganizational managementinformation management technologymarketing information supportBig data managementModern challenges of management and marketing information supportArticle