Міроненко, Владислава Ігорівна2025-03-132025-03-132024Міроненко, В. І. Лінгвістичні засоби впливу рекламних текстів: семантико-граматичний аспект = Linguistic means of influence of advertising texts: semantic and grammatical aspect : кваліфікаційна робота магістра / В. І. Міроненко. – Одеса, 2024. – 99 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/40790Поширеність і безумовне різноманіття рекламної парадигми зумовили зростання уваги дослідників до її багатовекторного аналізу і розширення кола наукових питань, які вивчають в різних лінгвістичних напрямах: загальні основи рекламної діяльності як різновиду комунікації та аксіологічні закономірності її сприйняття (І. Аренс, І. Дейан, О. Медведєва, В. Музикант, К. Ротцолл, Ч. Сендідж та ін.), загальносеміотичні та лінгвальні особливості рекламного тексту як такого (О. Анісімова, А. Кромптон), специфіка та природа його структурних елементів, композиційні ознаки (І. Морозова, О. Порпуліт), роль окремих мовних складників рекламного тексту – фразеологізмів (Л. О. Баркова), стилістичних маркерів (М. Кохтев), онімних одиниць (А. Кениз (А. Ковалевська), Н. Кутуза), рекламного іміджу в цілому (Г. Почепцов, Т. Смирнова та ін.).uk035 філологія035.01 українська мова та літературамагістррекламний дискурсрекламний текстмовна сугестіярекламні повідомленняЛінгвістичні засоби впливу рекламних текстів: семантико-граматичний аспектLinguistic means of influence of advertising texts: semantic and grammatical aspectDiplomas