Улитина, Наталья АлександровнаUiitina, N. A.2013-09-262013-09-262013Записки з романо-германської філології = Writings in Romance-Germanic Philologyhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/3860В статье рассматриваются словообразовательные и лексические взаимосвязи в системе маркетинговой лексики на терминологическом и профессиональном уровнях с целью выявления в стилистически различных слоях как общих, так и специфических особенностей.У статті досліджуються словотвірні і лексичні взаємозв'язки в системі маркетингової лексики на термінологічному і професійному рівнях з метою виявлення як загальних, так і специфічних особливостей у стилістично відмінних шарах.The article deals with word-formative and lexical interconnection in the marketing vocabulary system on the stylistic different, terminological and professional, levels with the view of revealing both generalities and specifics.ruлексико-тематическая группасемантическая структурамаркетингтерминологическая лексикапрофессиональная лексикалексико-тематична групасемантична структурамаркетингтермінологічна лексикапрофесійна лексикаlexico-thematic groupsemantic structuremarketingterminological vocabularyprofessional vocabularyОсновные тенденции развития наименований маркетинговой деятельностиОсновні тенденції розвитку найменувань маркетингової діяльностіPrinciple development tendencies of marketing activity nominationsArticle