Дудко, Олег Віталійович2018-04-192018-04-192017Дудко, О. В. Сучасні інструменти Internet-маркетингу = Modern Internet-marketing tools : дипломна робота бакалавра / О. В. Дудко ; наук. кер. М. П. Чайковська ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІМЕМ, Каф. менеджменту та математичного моделювання ринкових процесів . – Одеса, 2017 . – 103 сhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/13581Зважаючи на зростаючу роль маркетингових досліджень при формуванні виробничої програми, вважаємо за доцільне дослідити стан маркетингу на вітчизняних підприємствах машинобудівної галузі. Актуальність даного дослідження зумовлена тим, що загострення конкурентної боротьби та зростання рівня ризику і непередбачуваності ринкового середовища, підсилених економічною кризою, вимагають від підприємств більш ретельного підходу до планування виробничої діяльності та спонукають до проведення маркетингових досліджень. Розширення масштабів виробництва та асортименту продукції, поява інноваційних технологій у всіх сферах діяльності людини, виникнення нових потреб та, відповідно, пошук якісно нових можливостей їх задоволення – все це породжує необхідність застосування маркетингових досліджень в процесі планово-виробничої діяльності підприємства. У даний момент розвитку ринку недостатньо обґрунтовувати виробничі рішення, опираючись на інтуїцію та минулий досвід керівників та спеціалістів, важливо отримувати маркетингову інформацію із достовірних та об’єктивних джерел шляхом проведення маркетингових досліджень зовнішнього та внутрішнього середовища, що дозволяє уникати занадто “дорогих” помилок: вчасно реагувати на поведінку конкурентів, припиняти виробництво неперспективних товарівother6.030601 Менеджментуправління підприємствомinernet-маркетингмашинобудуванняСучасні інструменти Internet-маркетингуModern Internet-marketing toolsOther