Каменская, Татьяна ГригорьевнаКаменська, Тетяна ГригорівнаKamenska, Tetiana H.2015-06-052015-06-052013Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/6760Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса: Астропринт, 2013.В статье рассматривается сложная противоречивая реальность, созданная, с одной стороны, высокими научными знаниями и их внедрением во все сферы жизни, с другой стороны — распространенными плюралистскими принципами жизни. Данная дилемма рассмотрена на примере системы образования. Выявлены основные проблемные сферы современного образования.В статті розглядається складна суперечлива реальність, яку, з одного боку, створено великими науковими досягненнями, їх впровадженням у всі сфери життя, з іншого боку — розповсюдженням плюралістських принципів життя. Цю дилему розглянуто на прикладі системи освіти. Виявлені основні проблеми сучасної освіти.The article examines complicated contradictive reality which has been formed by high scientific knowledge and its inoculation into all life spheres on the one hand, and by pervasion of pluralistic life principles on the other hand. We consider this dilemma in terms of system of education revealing major problem areas in modern education.ruплюрализмзнаниеинформациямассовое образованиеэлитарное образованиеплюралізмзнанняінформаціямасова освітаелітарна освітаpluralismknowledgeinformationmass educationelitist educationСовременное образование в дилемме знания и плюрализмаСучасна освіта у дилемі знання та плюралізмуModern education within the dilemma of knowledge and pluralismArticle