Ковалевська, Тетяна ЮріївнаКовалевская, Татьяна ЮрьевнаKovalevska, Tetiana Yu.2016-06-072016-06-072014Актуальні проблеми прикладної лінгвістики : зб. наукових праць / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т. – Одеса : Букаєв В.В., 2014.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/8520В статті висвітлено роль нейролінгвістичного програмування в комплексному аналізі маркерів рекламного впливу. Пропонований підхід уможливлює як теоретичне опрацювання проблематики медійного впливу (зокрема реклами), так і практичний синтез програмованих текстів.В статье определена роль нейролингвистического программирования в комплексном анализе рекламной суггестии. Предложенный поход может быть актуальным как в теоретических исследованиях медийного влияния (в частности рекламы), так и в практическом синтезе соответствующих текстов.In the article, the role of neurolinguistic programming in the advertisement influence complex analysis is defined. The approach offered makes it possible both to process the media influence problems (especially advertisement) in theory and to synthesize the programmed texts in practice.ukрекламасугестіянейролінгвістичне програмуванняМілтон-модельсуггестиянейролингвистическое программированиеМилтон-модельadvertisementinfluencesuggestionneurolinguistic programmingMilton-modelНейролінгвістичне програмування в комплексному дослідженні рекламного впливуНейролингвистическое программирование в комплексном исследовании влияния рекламыNeurolinguistic programming in the complex advertisement influence researchArticle