Садченко, Олена ВасилівнаНікола, Світлана ОлегівнаНикола, Светлана ОлеговнаNikola, Svitlana O.Садченко, Елена ВасильевнаSadchenko, Olena V.2019-10-082019-10-082019Світові тенденції розвитку зеленої економіки: регіональні аспекти і межі зростання: матеріали одинадцятої міжнар. наук.-практич.конф. (смт. Залізний порт, Херсонська обл., 12–13 вер. 2019 р.). – Херсон: Херсонський національний технічний університет, 2019.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/25557Завдання управління маркетингом підприємницької діяльності в зоні сприятливих умов проживання і роботи людей, полягають в постійному аналізі, плануванні, реалізації та контролі маркетингової діяльності в інтересах території, її внутрішніх, а також зовнішніх суб'єктів, в увазі яких зацікавлена територія. Механізм управління маркетингом зони спрямований на створення і підтримку привабливості, престижу території в цілому привабливості розташованих в даній зоні природних, матеріально -технічних, фінансових, організаційних, соціальних, трудових та інформаційних ресурсів, а також можливостей для реалізації і відтворення таких ресурсів з метою підвищення рекреаційно -туристичний і комерційної привабливості регіонів, районів. У сучасному світі поряд з розвитком виробництва товарів розширюється і вдосконалюється сфера послуг, в тому числі туристичних і рекреаційних. Тому важливо, щоб управління маркетингом підприємницької діяльності в зоні сприятливих умов проживання і роботи людей, було направлено на мотиви і цілі підприємців на перевагах, які вони прагнуть отримати в такій зоні, переносячи свою активність і зберігаючи природне середовище проживання.ukуправліннямаркетингпідприємницька діяльність«зелена економіка»Система управління маркетингом підприємницької діяльності в зонах розвитку «зеленої економіки»Article