Дюков, Валерій ПавловичДюкова, Н. В.Diukov, Valerii P.Diukova, Natalia V.Дюков, Валерий Павлович2017-05-262017-05-262013Економічні інновації = Economic innovationshttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/9960У статті розглянути деякі аспекти маркетингу нематеріальних активів як комерційних продуктів у сучасній економіці; вказані основні особливості маркетингу цих продуктів, що впливають на формування їх комплексу маркетингу; розроблені основні підходи к формуванню комплексу маркетингу нематеріальних активів як комерційних продуктів.The article examines some aspects of marketing of intangibles as commercial products in the current economy, shows the main features of marketing of these products, which affect the formation of the marketing mix, developed the basic approaches to formation of the marketing of intangibles as commercial productsukмаркетингнематеріальні активикомерційні продуктиmarketingcommercial productscurrent economyНекоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктовSome aspects of marketing of intangible assets as commercial productsArticle