Евдокимова, Инна АлександровнаЄвдокимова, Інна ОлександрівнаYevdokymova, Inna O.2014-05-302014-05-302013Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавстваhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/4939В статье рассматривается понятие сугтестии и её проявление в рекламных дискурсах; описываются виды речевых масок англоязычного устного рекламного телевизионного дискурса. Предпринята попытка проанализировать механизм использования манипуляции на основе исследования ритма и темпа речевых масок.У статті розглянуто поняття сугестії та її втілення у рекламних дискурсах, описано види мовленнєвих масок англомовного усного рекламного телевізійного дискурсу, здійснена спроба на основі дослідження ритму та темпу мовленнєвих масок проаналізувати механізм використання маніпулювання.The article is dedicated to the meaning of suggestion and its display in the advertized discourse. Speech masks in the English oral advertized discourse on TV are being described. An attempt to analyze the mechanism of the usage of manipulation in the speech masks has been realized on the basis of the investigation of rhythm and tempo.ruсуггестияФибоначчиречевая маскаритмтемпанглийский рекламный телевизионный дискурссугестіяФібоначімовленнєва маскаритмтемпанглійський рекламний телевізійний дискурсsuggestionPhibonachispeech maskrhythmtempoEnglish advertized discourse on TVСуггестивные средства воздействия темпорального компонента просодии в речевых масках в англоязычном устном рекламном дискурсеСугестивні засоби впливу темпорального компоненту просодії у мовленнєвих масках в англомовному усному рекламному дискурсіSuggestive means of influence of the temporal component of prosody in the speech masks in the english oral advertised discourseArticle