Соловйова, Ангеліна Андріївна2019-07-232019-07-232015Соловйова, А. А. Методи активізації говоріння учнів у 7-8-их класах на уроках з "Домашнього читання" = The Methods of Pupils’ of 7-8 Grade Speaking Skills Activation during Lessons in "Home Reading" : дипломна робота / А. А. Соловйова; наук. керiвник: М. О. Князян; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. французької філології. – Одеса, 2015. – 69 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/24854«Домашнє читання» є однією з важливих форм викладання французької мови, оскільки саме воно дозволяє активізувати мовленнєву діяльність учнів, підвищити ефективність самостійної роботи, оптимізувати творчий пошук. Реалізація окреслених завдань сприяє розв'язанню таких важливих практичних проблем, як формування лінгвістичної, мовленнєвої та соціокультурної компетентностей школярів, розвиток у них творчих можливостей, пізнавальної допитливості, культури мовлення. «Домашнє читання» забезпечує широкі можливості для активізації говоріння учнів; це пояснюється тим, що вчитель має змогу запропонувати школярам різноманітні завдання на обговорення подій твору, котрий вивчається, аналіз характеру голових персонажів, висунення гіпотез щодо їхнього подальшого життя, діяльності, стосунків з іншими тощо.uk7.02030302 мова і література (французька)говоріння учнівметоди активізаціїдомашнє читанняМетоди активізації говоріння учнів у 7-8-их класах на уроках з «Домашнього читання»The Methods of Pupils’ of 7-8 Grade Speaking Skills Activation during Lessons in "Home Reading"Diplomas