Коренга, Т. А.Івашко, Лариса МихайлівнаИвашко, Лариса МихайловнаIvashko, Larysa M.2019-06-092019-06-092019Збірник матеріалів до VIII-ї, щорічної науково – практичної конференції молодих учених: «Сучасні технології в економіці і кібернетиці: досвід, проблеми, тенденції, ефективність»https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/24552На сучасному етапі розвитку інформаційних технологій усе більшою популярністю користуються соціальні медіа. За даними Worldometers, станом на лютий 2013 року кількість користувачів Інтернет у світі становить 2,5 мільярда чоловік. Більше половини людей, молодших за 30 років, тобто 96% тих, хто народився в період розвитку Інтернет-технологій, зареєстровані в соціальних медіа. До того ж кількість зареєстрованих споживачів соціальних медіа невпинно зростає. Така популярність є цілком зрозумілою, адже за теорією мотивації А. Маслоу прагнення до самовираження є найвищою потребою людини. Українські користувачі не є винятком. За даними Дайджесту 2012 року, 13 мільйонів українців щодня користуються Інтернетом, а це 33% населення у віці старше 16 років. Споживачі починають поступово втрачати довіру до традиційних медіа та ігнорувати їх.otherсоціальні медіабрендІнтернетбізнесАктуальність просування сайтів та соціальних мереж для підприємницької діяльностіArticle