Гвоздій, Свiтлана ПетрiвнаПоліщук, Любов МиронівнаGvozdii, Svitlana P.2020-03-272020-03-272019Гвоздій С. П. Профілактика захворювань, що набули соціального значення, у закладах освіти: метод. рек. до практ. занять із дисциплін «Інновац. технології навчання біології, основ здоров’я та природознавства», «Культура здоров’я та безпеки», самост. та позааудитор. роботи студентів пед. спец. ден. та заочн. форм навчання. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2019. – 54 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/27746Досвід багатьох країн світу переконує, що для ефективної протидії соціальним хворобам самої лише інформації не достатньо. Навіть коли люди добре обізнані зі шляхами ураження ВІЛ-інфекцією і методами профілактики хвороб, що передаються статевим шляхом, знають про небезпеку вживання алкоголю і наркотичних речовин, вони не завжди можуть протистояти негативному впливу оточення, вибудовувати рівноправні стосунки, долати стреси, відмовлятися від небезпечних пропозицій. Необхідно упроваджувати нові інноваційні методи, які формуватимуть активну особистісну позицію щодо профілактики соціальних хвороб та протидії негативним впливам соціального оточення. Мета запропонованих методичних рекомендацій: ознайомити майбутніх педагогів з основними соціальними захворюваннями і заходами з їхньої профілактики. Методичні рекомендації складаються з двох частин: теоретичної та практичної. Матеріал теоретичної частини спрямований на пояснення студентам причин набуття окремими інфекційними хворобами соціального значення (туберкульоз і ВІЛ/СНІД та ін.); інформує їх про можливі шляхи зараження цими хворобами; вчить толерантно ставитися до ВІЛ-позитивних людей; виховує відповідальне ставлення до власного здоров’я. Практична частина містить тренінгові вправи, які можуть використовуватися під час практики у загальноосвітніх закладах та в позааудиторній роботі тощо.ukзахворюваннясоціальне значеннябіологічні чинникисоціальні хворобивірусна інфекціятуберкульозСНІДвірусний гепатитінфекційні хворобиалкоголізмнаркоманіяПрофілактика захворювань, що набули соціального значення, у закладах освітиLearning Object