Масленніков, Євген ІвановичMaslennikov, Yevhen I.Спасенко, А. В.2024-07-082024-07-082024Спасенко А. В. Упровадження системи формування звичок у розрізі корпоративної культури підприємства / А. В. Спасенко // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (присвячується 159-й річниці університету). Секція економічних і правових наук (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: О. І. Донченко, Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2024. – С. 359–362.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38740Сучасний світ наповнений різними викликами, що вимагає від підприємства зміни не тільки організаційної та економічної структури, а й корпоративної культури – система цінностей та переконань, що розділяються кожним робітником та визначає його поведінку та роботу всього підприємства. З визначення випливає важливість ролі людини у системі управління підприємством. Так, цінності та переконання людини можуть вплинути на індивідуальні показники успішності, імідж компанії через спілкування з клієнтами та іншими партнерами, а також на персонал компанії. Відповідно від менеджменту буде вимагатись структура корпоративної культури, що передбачатиме дотримання цінностей компанії. На нашу думку, ключовим фактором успішності її здійснення є впровадження системи формування звичок у працівників.ukпідприємствокорпоративна культурасистема управління підприємствомцінності компаніїсистема формування звичок у працівниківзвичкавплив шкідливих звичок на працівниківзакон стимулузакон бажаннязакон реакціїзакон винагородиУпровадження системи формування звичок у розрізі корпоративної культури підприємстваArticle