Порпуліт, Олена Олександрівна2015-03-042015-03-042012Діалог: Медіа-студії: збірник наукових працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/5973Діалог : Медіа-студії : збірник наукових праць / ред. кол. : відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса : Астропринт, 2012.У розвідці з’ясовано, як «вигадати» за допомогою кольорового забарвлення й музичного супроводу успішні, орієнтовані на формування настрою, рекламні тексти.В статье выяснено, як «сконструировать» при помощи цветового решения и музыкального сопровождения выигрышные, ориентированные на создание настроения, рекламные тексты.The research focuses on the creation of successful advertisement, which can influence the mood of a person; agents of such influence were colour schemes and music arrangements.ukпозитивні емоціїнегативні емоціїкольорове забарвленнямузичний супровідпозитивные эмоциинегативные эмоциицветовое решениемузыкальное сопровождениеpositive emotionsnegative emotionscolour schemesmusic arrangementКольорове забарвлення й музичний супровід як складники формування настрою споживача рекламного текстуArticle