Кузнєцов, Вячеслав ОлександровичКузнецов, Вячеслав АлександровичKuznietsov, Viacheslav O.Кузнєцова, Неля ВікторівнаКузнецова, Неля ВикторовнаKuznietsova, Nelia V.Синявська, Олена ОлександрівнаСинявская, Елена АлександровнаSyniavska, Olena O.2021-08-172021-08-172015«The Fifth International Congress on Social Sciences and Humanities». Proceedings of the Congress (2 August, 2015). «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH. Vienna. 2015.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31481В умовах диференціації та інтеграції науки колективність праці дослідників стала основою сучасного наукового прогресу. У зв’язку з цим виникла проблема дослідження науки як форми діяльності певних наукових груп. При такому підході до аналізу розвитку наукової школи як однієї з ефективних форм творчих об єднань вчених виникає можливість не тільки осмислити динаміку науки, але і розглянути з єдиної точки зору її гносеологічні і соціологічні характеристики. Складність і новизна проблеми обумовили розмаїття підходів і загальних трактувань поняття «наукова школа». Під ним розуміють науково-освітню школу, дослідницький колектив, напрямок в науці, розрізняють також класичні і сучасні наукові школи. Аналіз деяких визначень «наукової школи», матеріал історії науки свідчать, що «наукова школа» представляє собою структуру, яка характеризується певними параметрами.ukнауковеда школазагальна мікробіологіяОдеський університетВиникнення та розвиток наукової школи загальної мікробіології в Одеському університеті (1865—1945 рр.)The Origin and Development of the General Microbiology Scientific School in the University of Odessa (1865-1945)Article