Кондратенко, Наталія ВасилівнаКондратенко, Наталья ВасильевнаKondratenko, Nataliia V.2017-12-132017-12-132007Діалог: медіа-студії : зб. наук. працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/12003Поняття впливу останнім часом широко використовується як провідна категорія нової галузі мовознавчої науки - сугестивної лінгвістики. Фахівці виокремлюють різні типи впливу, наслідком яких є завжди зміна поведінки реципієнта - незалежно від того, експліцитний чи імпліцитний вплив здійснено. Для передвиборної пропаганди основний інтерес становить той різновид впливу, що прийнято називати сугестією, або навіванням.ukполітичний дискурсзасоби мовленнєвого впливупередвиборні кампаніїсугестивна лінгвістикаЗасоби мовленневого впливу в політичному дискурсі (на материалі передвиборних кампаній 2004-2007 років)Article