Андрєєнко, О. Ю.Карпенко, Юрій Олександрович2018-09-292018-09-291995Записки з українського мовознавства = Opera in linguistica ukrainianahttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/18911І.О.Бунін зауважив про свою манеру творчості: “Так, перша фраза має вирішальне значення. Вона визначає передусім розмір твору, звучання всього твору в цілому”. А говорячи про “початкове почуття”, про творчий імпульс, письменник зазначив: “Якесь окреме слово, часто найзвичайніше, якесь ім’я пробуджує почуття, з якого й народжується воля до писання” . Творча- манера М.М.Коцюбинського була зовсім іншою: “Починаю писати тоді, як все обдумано”. Його численні підготовчі матеріали, плани, конспекти творів рясніють подібними зауваженнями. Пор.: “До цієї роботи мушу готуватися”, “Кожну главу перше, ніж писати, детально обдумати”. Позиція Буніна в цьому відношенні виглядає чи не прямо протилежною: “Я часто приступаю до своєї роботи, не лише не маючи в голові готової фабули, але й якось ще не володіючи цілком розумінням її остаточної мети”.ukІ.О.БунінМ.М.Коцюбинськийономастична паралельМ.М.Коцюбинський та І.О.Бунін: ономастичні паралеліArticle