Полюга, Василь АндрійовичPoliuha, Vasyl A.Полюга, Василий АндреевичКушнір, Владислав Р.Kushnir, Vladyslav R.2021-10-092021-10-092021Соціально-політичні студії : наук. альманахhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31708У статті розглянуто класифікацію реаліті шоу, а також популярні розважальні телепрограми на українському медіапросторі та їхній вплив на аудиторію. Метою дослідження визначається аналіз популярних українських TV-шоу та виявлення ключових методів впливу на телеглядачів розважального сегменту телепередач. У висновках вказується, що метою розважального продукту тележурналістики ‒ є «пробудження» емоцій у глядача, маніпулятивне забезпечення переживання емоції героя програми, який близький за характером глядачеві. В статті порушене питання комерціоналізації та адаптації національної тележурналістики до нових культурних потреб населення.The article considers the classification of reality shows, as well as popular entertainment TV programs in the Ukrainian media space and their impact on the audience. The purpose of the study is to analyze popular Ukrainian TV shows and identify key methods of influencing viewers of the entertainment segment of television programs. The conclusions indicate that the purpose of the entertainment product of TV journalism is ‒ to "awaken" the emotions of the viewer, manipulative support of the emotion of the hero of the program, which is close in nature to the viewer. The article raises the issue of commercialization and adaptation of national television journalism to the new cultural needs of the population.ukрозважальна журналістикареаліті шоугумористичні передачісекрет успіхутревел шоусучасний розважальний медіапростір Україниentertaining journalismreality showsthe secret of successtravel showmodern entertaining media space in UkraineІнформаційно- розважальна журналістика: формула успіхуInformation and Entertainment Journalism: the Formula for SuccessArticle