Селезньова, Ольга ОлександрівнаСелезнева, Ольга АлександровнаSeleznova, Olha O.2018-03-162018-03-162009Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління = Market economy: modern management theory and practicehttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/13066У статті пропонується методика оцінки впливу різних факторів маркетингової діяльності на ефективність роботи щ)ібного торговельного підприємства за допомогою використання персонального комп’ютера й програмного забезпечення. Описується алгоритм побудови двомірної регресії та апроксимації даних, яких не вистачає для проведення необхідного аналізу. З отриманого результату робляться висновки щодо оптимального співвідношення досліджуваних факторівukтеорія експериментувпливовий факторрезультативний показникрегресіяполіномапроксимаціяматематична модельОцінка впливу маркетингових факторів на ефективність функціонування дрібного торгівельного підприємстваArticle