Максимова, Юлія ОлександрівнаЄрмоленко, К. Є.Максимова, Юлия АлександровнаMaksymova, Julia O.2022-11-092022-11-092022Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : Матеріали 7 Всеукр. наук.-практ. конф. каф. маркетингу Ум. нац. ун-ту садівництва (м. Умань, 25 жовт. 2022 р.) - 2022.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/34171В Україні та світі з кожним роком маркетингові дослідження стають все більше актуальнішими. За допомогою досліджень з маркетингу можна не тільки планувати та контролювати свою компанію, а також розроблювати стратегічні плани чи простежувати ефективність. Технології продовжують розвиватися швидкими темпами, підприємствам для того щоб утримувати свою долю ринку необхідно йти в ногу з сучасними інноваціями, маркетинг не є виключенням. Існує безліч нових способів охопити споживача, але це також означає, що очікування з року в рік зростають, і, щоб залишатися актуальними, важливо, постійно стежили за ними.ukУкраїнамаркетингові дослідженнямаркетингпідприємствовзаємодія з покупцембізнесБагатоканальний маркетинг як крок до успіху сучасного підприємстваArticle